Jak zrobić sprint na klawiszu shift

Potrzebne rzeczy:

A więc zaczynamy najpierw robimy zmienna

var int sprint;

która będzie pamiętała w jakim stanie jest sprint ustalmy takie stany:

  • 1- włączony
  • 2 - wyłączony

Do naszego tick_tocka dołączamy taki skrypt

		if(MEM_KeyState(KEY_LSHIFT)==KEY_HOLD){

			if (sprint == 2) {
				if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {
					sprint = 1;
					Mdl_ApplyOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");	
				};
			};

		}else{

			if (sprint == 1)  {
				sprint = 2;
				Mdl_RemoveOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");	
			};
		};

Nie ma tu chyba nic nie jasnego jedyne co możecie się pytać po co ta linijka.

if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {

Już tłumacze przy zmianie MDS`a postac na ułamek sekundy wykonuje animacje stania. Jeśli włączyć by sprint (zmiane mds`a) przy spadaniu można by uratować się od śmierci a więc ta linijka jest dość ważna.

Teraz została nam edycja pliku ini swojego moda

[OVERRIDES]
...
KEYS.keySlow=3600
...

Dzięki dodaniu KEYS.keySlow=3600 ustawienie przycisku w grze ulegnie zmianie i powolne chodzenie postaci będziemy mieli na prawym shifcie a lewy będzie "wolny" od funkcji dzieki czemu sprint będzie działał ok.

Jeśli chcecie wykorzystać ten sposób w swoim modzie proszę o dopisanie ze : "Modyfikacja korzysta ze skryptów Budzis Skrypt Mod".

Kontakt
Jeżeli masz do mnie pytanie, bądź jesteś zainteresowany współpracą ze mną, napisz do mnie.
Skontaktuj się ze mną
Zamknij
Programy Prace Kursy Skontaktuj się ze mną