Jak zrobić sprint na klawiszu shift

Potrzebne rzeczy:

A więc zaczynamy najpierw robimy zmienna

var int sprint;

która będzie pamiętała w jakim stanie jest sprint ustalmy takie stany:

  • 1- włączony
  • 2 - wyłączony

Do naszego tick_tocka dołączamy taki skrypt

		if(MEM_KeyState(KEY_LSHIFT)==KEY_HOLD){

			if (sprint == 2) {
				if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {
					sprint = 1;
					Mdl_ApplyOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");	
				};
			};

		}else{

			if (sprint == 1)  {
				sprint = 2;
				Mdl_RemoveOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");	
			};
		};

Nie ma tu chyba nic nie jasnego jedyne co możecie się pytać po co ta linijka.

if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {

Już tłumacze przy zmianie MDS`a postac na ułamek sekundy wykonuje animacje stania. Jeśli włączyć by sprint (zmiane mds`a) przy spadaniu można by uratować się od śmierci a więc ta linijka jest dość ważna.

Teraz została nam edycja pliku ini swojego moda

[OVERRIDES]
...
KEYS.keySlow=3600
...

Dzięki dodaniu KEYS.keySlow=3600 ustawienie przycisku w grze ulegnie zmianie i powolne chodzenie postaci będziemy mieli na prawym shifcie a lewy będzie "wolny" od funkcji dzieki czemu sprint będzie działał ok.

Jeśli chcecie wykorzystać ten sposób w swoim modzie proszę o dopisanie ze : "Modyfikacja korzysta ze skryptów Budzis Skrypt Mod".

Kontakt
Jeżeli masz do mnie pytanie, bądź jesteś zainteresowany współpracą ze mną, napisz do mnie.
Skontaktuj się ze mną
Zamknij
O mnie Programy Prace Kursy Oferta Skontaktuj się ze mną